Dagens känsla.

Just idag känner jag mig lättare. Jag tror det är för att jag har börjat skriva igen, tagit på mig uppdrag på pressen. Jag är numera med i en marknadsföringsgrupp på pressen också. Funderar på ifall jag ska söka om att bli marknadsföringschef, men vet inte om jag har tid.. På LiNoTV spelar vi in för fullt med julkalendern nu. Hoppas inte mitt bakgrundsfnitter kommer med i filmen, jag kan verkligen inte hålla mig för skratt. Jag är med i kostym- och rekvisita gruppen, och enda gången jag syns framför kameran är om jag ska vara en zombie-statist. (oups, nu avslöjade jag kanske lite för mkt..) men jaja.

Skolan är rolig. Igår var det jätteroligt. Mest på grund av inspelningen i och för sig. Det lönar sig att vara med i föreningar, jag har redan fått upp ögonen för ett alternativt karriärval; rekvisita! Det är så himla kul.

Idag är jag hemma från skolan. Orkade inte riktigt med ph-kursen idag. Dessutom ska jag spendera dagen med att ta hand om mig själv och äta ordentligt. Lunch är nästan något man får ge upp när man är med i föreningar, eftersom alla möten är vid lunchtid då alla studenter är fria. Så idag ska jag äta igen de 100 luncher jag missat på senaste tiden.

See ya!