Im weird too, you know.

Snodd lista.

Utseende
1. vilken ögonfärg har du: Blå.
2. hur lång är du: 170 cm (näääästan. Jag är 169,5)
3. vilken hårfärg har du: mellan/guldblond.
4. långt eller kort hår?: långt.
5. piercingar i ansiktet: nej.
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: Smaragd gröna.
7. hur lång skulle du vilja vara: En halv centimeter längre.
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Rött! Eller brunt, precis som min favorit disneytjej Belle.
9. vill du ha kort eller långt hår: Långt
10. skulle du vilja ha piercingar: Fler i örat. Har velat ha erl, men känner mig för gammal för att skaffa en sån nu.

senaste du
11. åt : Fisk med potatis, kokta grönsaker och smör. (Om man inte räknar glassefterätten..)
12. drack: Vatten
13. du fick sms av och vad de stod: Från min mamma som skrev: Kram :)
14. du skrev sms till och vad du skrev: Till mamma: Jag blir sen :( Hälsa de andra. Kram
15. sa: Nej tack, till mammas förfrågan om jag ville ha ärtsoppa. Usch....
16. kramade: Mamma. Fan vad mammig jag känner mig nu! But i love her
17. kysste: *secret*
19. du spydde: Någon gång förra året när jag hade influensan.
20. idag: ???

övrigt
21. musiksmak: I princip allt! Förutom metal, techno och vissa rappare.
22. träning du gillar: Boxning, yoga, promenader.
24. har du någon gång hört att du sjunger bra: Ja. Jag tror personen ville ligga med mig.
26. har du hört att du borde bli modell: Ja. Av samma anledning om frågan ovanför..
27. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Mina strandarmband som alltid sitter fastknutna på armen.
28. vem är mest galen i din klass?: Haha, jag tror alla i min klass är lite smått galna...
29. brukar du sova med en nalle vid din sida? Nej..