Snoozing and sneezing.

Jag började dagen med att snooza 3 gånger. Jag som aldrig snoozar! Jag lärde mig under gymnasiet att snooza aldrig leder till något gott, så jag gav upp det efter sisådär etttusensjuhundranittiofem misslyckade snoozningar. Men idag så snoozade jag, vilket ledde till att kom för sent till skolan.  Jag har dessutom aldrig blivit "pigg" utan har gått omkring som en zombie hela dagen. Vi hade som tur var en ganska slapp skoldag, men jag hade gärna haft med mig hjärnan hemifrån ändå. Efter idag misstänker jag att min grupp tror de handskas med en hjärndöd koma-patient, som dessutom är förkyld. (Jag känner mig verkligen som en snigel, som lämnar efter sig ett spår av snor vart jag än går).

Jag lärde mig i alla fall samma läxa som jag fick lära mig under gymnasiet, att snooza är ingenting för mig.