Rolling in the deep.

Igår var första gången jag inte gillade skolan, ville bara hem. Det kändes som att jag inte hörde hemma och som att jag var en riktig outsider. Liksom, ifall någon kom fram till mig och mitt "gäng" och satte sig, skulle jag bjuda in personen i vårt samtal och göra den delaktig. Inte nästintill ignorera personen. Jag förstår inte varför folk gör så, man tjänar ju ingenting på det? Jag menar, jag kommer alltid ha förutfattade meningar om att de är bitches. Om jag hamnar i samma grupp som någon av dem i framtiden kommer stämpeln inte suddas ut i första taget. Nej nu ska jag sluta älta, deras förlust för jag är ascool. Hoppas de där elakingarna i fråga får vara med om samma sak och känna vad jag kände. Eller att de får indraget Csn. Höhöhö Imjustkiddingbutnoreally. I och för sig var det bara lunchen som var dålig, resten av dagen var faktiskt bra och jag umgicks med fina personer. Men jag har dock en tendens att minnas de dåliga sakerna.

Äsch, idag var en mycket bättre dag, jag umgicks med de jag gillar och jag hade roligt. Vi lärde oss Indesign, något som är ganska nytt för min del. Jag har aldrig gillat att sitta med Illustrator eftersom jag känner mig ganska vilsen på det. Jag tycker ju Photoshop är svårt, och Illustrator är 10ggr svårare! (enligt mig då..) Men det är tur att det är roligt! Jag ser fram emot att lära mig det.

Nästa vecka har jag deadline på mitt reportage till LiNo Pressen. Måste ringa och boka möte med min intervjuperson. Hujeda mig.. Hoppas hon har lust att ställa upp.
Längtar tills när vi börjar filma och greja på LiNo Tv, vi har roliga idéer på gång så håll utkik! Kommer bli awezum ifall alla engagerar sig och är med.



Jag tror det kommer bli bra, det här. Vad det här nu är.