Du andas. Jag andas.

Jag har sjukt svårt för att vara personlig när jag skriver "offentligt". Jag önskar jag kunde skriva ut min själv likt Annika Marklund, men jag vet inte, det är nog inte min grej. Fastän det är underbart att läsa om andras filosoferingar.
För några nätter sedan hade jag extremt tråkigt. Klockan närmade sig fyra på morgonen, och jag kunde inte somna. Efter att ha legat och stirrat i taket i en timma beslöt jag mig för att börja kluddra på ett papper. Utan att ens tänkt på saken insåg jag att jag skrev en to-do-before-you-die-list. 

Såhär långt kom jag:

  • Besöka The wizarding world of Harry Potter i Orlando. Ja, det var det första jag kom att tänka på. Besatt? Jag? Nää.
  • Resa jorden runt. Nya Zeeland...
  • Bo utomlands under en period.
  • Ha ett bibliotek a la skönheten och odjuret
  • Lära mig spela piano
  • Gå så långt jag orkar på kinesiska muren
Sedan somnade jag. Och jag drömde jättefina drömmar.