Mmm bop, ba duba dopm ba du bop, ba duba dop

Alltså det finns en låt som går sådär. På riktigt, minns ingen Hanson längre? Jag var så såld på den enda låten jag hört med dem; Mmm bop.

Jag känner att jag skriver om skolan ganska så mycket. Så jag fortsätter väl i de spåren. Jag har varit en rätt kass nöjesredaktör på Linopressen den senaste tiden. Jag har inte haft motivation alls att engagera mig särskilt mycket i skolsaker utanför skolan, så det har blivit lite ihopslaffs av saker när jag har skrivit. Men nuuuuu är motivationen tillbaka, till tusen! Vi som är som mest engagerade i tidningen just nu har haft några möten, *ToP sEcREt*, där vi planerat framtiden för tidningen. Nästa termin lär det hända saker... Äntligen!!!! Känns så jäkla kul och nu är jag peppad att ta på mig en massa uppdrag igen, precis som jag var i början av förra läsåret. Mmmmm, alla möjligheter..

Och om jag nu tackar nej till det där superexklusivavuxenjobbet, så har jag inte så värst mycket för mig i sommar. Bingo! Läsa fantasy, skriva reportage och mysa, hela långa sommaren! Oså plugga lite förstås............. Måste ju få in pengar på något sätt HEHE.

Okej jag dampar lite för mycket nu, men klockan är snart 04.00, (vad hände? den var 22 sist jag tittade??! Jäkla skyrim), så det får bli min ursäkt.



Godnattttttt